22 oktober 2010

Ee-twie-tjes

"Mama, wat ben je aan het maken?"vroeg de grootste piraat. "Een pennenzakje en een make-uptasje. Dat noem je ook wel een etuitje." Maar hoe schrijf je dat eigenlijk??? 

Het waren een van mijn eerste experimentjes met een rits en ik moet zeggen... ben er tevreden over, zo zonder patroon of tutorial. De stofjes zijn heerlijk vrolijk en dieper van kleur dan op de foto's.  De voering van het make-uptasje is felroze.
De uiltjesstof is gecombineerd met een zachte bruine babyrib en gevoerd met een blauwe ruit.




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke etuitjes en andere dingen maak jij! Leuk dat je mee doet aan mijn give-away. Ik zou je graag willen volgen maar zie geen linkje daarvoor? Expres of heb je dat nog niet op je blog gezet?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm,
    geen idee hoe dat werkt, ben nogal groen op dit gebied. Maar ik zal er eens naar kijken!
    Veel groetjes,
    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen