26 november 2010

Lieve slofjes voor dito baby

Voor een lief klein nieuw nichtje maakte ik dito slofjes...

Het patroon haalde ik hier vandaan. Waar de tutorial overigens ook gewoon in het engels te vinden is.

Het was mijn eerste echte ervaring met leer. Dus gewapend met een leernaald liet ik mijn simpel Singer-machientje eventjes door 3 lagen leer zoeven. En tsja... dat vond 'ie niet altijd leuk. Maarrr dat was niet aan het eindresultaat af te zien.
Ik was zeer tevreden!

Ik werk trouwens nog even snel verder aan mijn vrolijke kerstboom-project. Hopelijk dit kan ik jullie dit weekend al meer showen.

6 opmerkingen:

  1. Het is er inderdaad niet aan te zien. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap, hoor. Maar ik vind de handleiding niet meteen. Ik ken wel een paar babyvoetjes die zo'n slofjes zouden willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die handleiding al een paar keer voorbij zien komen, maar het lukt me niet om het patroon te bemachtigen. Ik gebruik meestal een ander patroon, maar die maten kloppen niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen