5 augustus 2011

Almighty Pinterest?

Je moet het geprobeerd hebben; vind je het iets of niet? Pinterest...
Pinnen is makkelijk en gaat moeiteloos. De wereld is weer een paar muisklikken kleiner geworden.

Ik heb pas net mijn eerste Pinterest-stappen gezet en mijn 'boards'  zijn nog lang niet vol, maar de inspiratie is ein-de-loos heb ik ervaren. En laat dat nu net het enige nadeel zijn, in mijn ogen dan; Pinterest is verslavend.

Jakkie, weer een verslaving erbij!













Wat vind jij van Pinterest?

8 opmerkingen:

  1. haha, en ik ga deze foto meteen pinnen sie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er al enkele keren over gelezen (altijd veel goeds + de verslavingsmelding).
    Misschien probeer ik het wel eens uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, die foto, mijn zoon ziet mogelijkheden en de lego ligt al door de hele kamer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, join the club, zou ik zeggen! Heel leuk vertoeven, hé op Pinterest LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik durf het niet aan ... weer een verslaving bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Almighty indeeed!! haha

    En nog een nadeel; de lijst met ideeën die in nog wil maken en uitproberen wordt alleen maar langer en langer....too much inspiration :)

    Maja, verslaafd is verslaafd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb een pinboard aangevraagd, maar vrees een nog langere to do list....

    BeantwoordenVerwijderen