14 januari 2012

Verjaardagsshirt

Hoewel ik liever trendsetter dan volger ben, deed ik het ook... mijn jarige job verwennen met een supermooi verjaardagsshirt!
Deze dame flockte een 3 met stipjes voor haar kleine blonde meisje en dat vrolijke idee zal je ongetwijfeld nog vaker tegenkomen in blogland.


Ik koos daarentegen niet voor stippen, maar voor strepen en maakte (op dringend aanraden van de birthday boy) de letter van zijn voornaam. Ik verhefte de Y wel tot de 3e macht, want je wordt maar 1x drie tenslotte.




Hoe deed ik dat?
Ik printte de letter in het gewenste formaat en sneed reepjes van 0.5cm uit flockfolie. Ik legde de reepjes 1 voor 1 op de letter, tekende de breedtes af en knipte ze op maat. Maar beter had ik ze langs een lineaal gesneden nadat ik de reepjes onder elkaar gelegd had en met een plakbandje had vastgeplakt (ach ja, al doende leert men).
Als de 'puzzel' gelegd is, strijk je het op een effen shirt. Feesten maar...

5 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de jarige! En de T-shirt is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk gedaan enne... proficiat aan de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn print ligt ook al klaar en het is ook met een 3... maar ik moet nog een t-shirt kopen... heb wel nog een 14tal dagen de tijd ik...

    BeantwoordenVerwijderen