6 juni 2012

Vink-tas plus

Ik heb een soort nesteldrang. Niet het soort dat een zwangere heeft, maar 'vakantie gerelateerde nesteldrang'. Ik heb ineens van alles 'nodig', allerlei 'dingen'; hoesjes voor paspoorten, leuke slippers, dingen voor de jongens, dingen voor in de auto en een grote een strandtas voor handdoeken... Het werd de Vink-tas in een IKEA tafelzeil-ruitje. Gevoerd met paars-witte sterren.



Ik vind het altijd wel handig om sleutels e.d. apart te houden en daarvoor maakte ik een simpel zakje met knoop die ook in de voorkant van de tas is vast te maken. 
Een beetje naar idee van Martha Stewarts Tote Topper







En kennelijk zijn er meer moeders met nesteldrang... wees gerust ik heb het tafelzeil al weer gehaald ;-) 

13 opmerkingen:

  1. heel mooi!
    wordt jij ook zo blij van geel?
    ik vind de tas helemaal top!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook heel veel vakantie nesteldrang!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vinktas blijf ik altijd mooi vinden, in gelijk welke uitvoering ik ze al zag ! Dus deze ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Geweldig kleurtje en ik wist niet eens dat de Ikea tafelzeil had :)! Heerlijke vakantiekriebels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk!
    Enneuh, ik heb er ook last van, van die drang. De klok tikt de tijd té hard weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe combinatie !!! Wij tellen ook af, nog 22 x slapen en het is vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb hetzelfde gevoel! Ik ben volop alles wat ik nodig heb aan het pinnen (en ook aan het maken, en aan het bloggen), en kocht gisteren ook de andere 2 kleuren van dit geweldige stofje bij ikea, om placemats mee te maken, ah ja, want dat hebben we voor 3 weken kamperen ook nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blogje vol leuke ideetjes!
    Proficiat, ik word een trouw volgertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stof, je krijgt er meteen een vakantiegevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super knappe tas en super handig ook. Ik ken het gevoel van vakantie nesteldrang. Ik ga alleen nog flink gas moeten geven om alles klaar te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die vinktas, heel mooi. Die staat ook op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen