18 september 2012

Deftige stofschaar bescherming

Ik citeer: Knip het patroon uit met een deftige stofschaar (want u bent het waard)... uit: Allemaal rokjes,  blz. 26, door: Mme Zsazsa.


Ik vind mijn stofschaar redelijk deftig, niet overdreven maar ik ben er zuinig op en knip er geen papier mee. Maar eerlijk toegegeven, ik berg hem niet echt zorgvuldig op. Zeg gerust; waardeloos... los in het zijvakje van mijn naaimachinehoes.

Op Pinterest zag ik dit (truttig, doch zeer handig) voorbij komen. En zeg nou zelf, dat ziet er toch veel beter uit in PetitPan!?!



Omdat ik het waard ben! Dat zegt MMe zelf...


15 opmerkingen:

  1. Leuk!! Had hem ook gezien! Wie weet goed voorbeeld doet goed volgen! En dat stofje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat ge scharen niet los in het zijvakje mocht bewaren?! Misschien toch ook eens aan zoiets beginnen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut, jouw versie ziet er pakken beter uit. Slim idee, merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. staat bij mij ook op het to do lijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, keigrappig was net op pinterest en zag jouw versie al verschijnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik pinde deze ook en dacht toen ook : "dit is nu eens echt iets nuttig" ... nu alleen nog er toe komen om het te doen he !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een goed idee! Bij mij liggen mijn scharen tegen mijn reuzemagneet, waardoor ze nu ook magnetisch zijn en massaal speldjes aantrekken :s

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke versie, in een prachtig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk stofje en een leuk project om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. http://vickisfabriccreations.blogspot.nl/2011/06/folded-fabric-scissor-holder-rounded.html

    BeantwoordenVerwijderen